400 öğrenci kep giydi
Okul bahçesinde düzenlenen programda 4. dönemde mezun olan 142 öğrenci ye temsili diplomaları verildi. Öğrencilerin sınıf sınıf öğretmenleri yerlerini almasıyla başlayan program; saygı duruşu ve İstiklal Marşımızın hep birlikte okunması ile devam etti. Kartepe İlçe Milli Egitim Müdürü Sayın İsmail Oğuz, İl Milli Eğitim Şube Müdürü Sayın Sinan Taş, İl Emniyet Müdür Yardımcısı Yusuf Aydın ve birçok okul müdürünün katıldığı törende Okul Müdürü Mesut TEKİN, yaptığı veda konuşması ile mezun öğrenci ve velilerine çok önemli mesajlar vererek; Ertuğrul Gazi Anadolu Lisesinin kısa sürede sadece Kartepe ve Kocaeli ‘de değil; tüm Türkiye’de birçok başarıyla adından söz ettirmeye devam ettiğini vurguladı.
Okul Aile Birliği Başkanı Efser Aydın da yaptığı veda konuşmasında Ertuğrul Gazi Anadolu Lisesinde dolu dolu 4 yıl geçirdiklerini; okul, veli ve öğrenci arasında çok güzel bir aile ortamı olduğunu, başarının da buradan geldiğini belirterek tüm okul idareci ve öğretmenlerimize teşekkürlerini iletti. Okul 1.liğini Bilge Duman, okul 2.liğini Elif Nilda Karadağ ve okul 3.lüğünü Bera Çulcuoğlu’nun aldığı törende ödüllerini İlçe Milli Egitim Müdürü Sayın İsmail Oğuz, Şube Müdürü Sayın Sinan Taş ve İl Emniyet Müdür Yardımcısı Yusuf Aydın’ı elinden aldılar. Program sunuculuğunu Sayın Duygu Güney ve Sayın Mehmet Ali Yıldırım’ın yaptığı tören, okul Müzik Öğretmenleri Arzu Yenipazar ve Hakan Asamaka’nın okul öğrencilerinin hazırladığı konserle gençler okul bahçesinde doyasıya eğlendiler.








